کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 11 / 7 / 1393برچسب:, توسط علی

یه سری از پسرا هستن که

مهم نیست چند سالشونه

از یه سنی به بعد کمتر صدای خندشونو میشنوی

با آهنگ خاصی میزنن زیر گریه

یه سری کارارو انجام نمیدن

دیگه هیچ عشقیو قبول ندارن

به احساسات دوستاشون میخندن

دیگه جمله ای به اسم این با بقیه فرق داره رو نمیشنوی ازشون

معمولا با کسی درد و دل نمیکنن ولی به درد و دل بقیه گوش میدن

وقتی اسم عشق و دوست داشتن میشنون فقط یه نفر میاد تو ذهنشون

در عرض چند ثانیه همه زندگیشون مرور میکنن

خلاصه بگم

بعضی پسرا شاید پسر باشن ولی کوه دردن

اینا یه زمانی ساده بودن

دل بستن

عاشق شدن

از عشقشون جدا شدن

به جای رسیدن که خودشونم نمیدونن کجای زندگی هستی

حال و هواشون با هم سن وسالاشون فرق داره

دیگه واسه هیچ دختری ذوق نمیکنن

همه رو با یه دید میبینن

اینا روزی عزیز دله یکی بودن

اینا همونای هستن که اگه شب بخیر عشقشونو نمی شنیدن

خوابشون نمیبرد

 

 



نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت13:54---20 مهر 1393
وقتی تمام دنیا را شب ها جمع می کنم ..

یکی باقی می ماند ..تنها ..

نخودی حسابش می کنم و لالایی می خوانم تا بهانه گیر نشود..

من هرشب خودم را اضافه می آورم در این زمانه ..


سپیدگل
ساعت22:18---19 مهر 1393
تقصیر از من است …
آن زمان که گفتی …
قول بده همیشه کنارم بمانی …
یادم رفت بپرسم …
کنار خودت یا خاطره هایت؟؟؟!!…


رها
ساعت22:24---17 مهر 1393
هـــيــچ چــيـــز


بـــيــشـــتـــر و بـــدتــر


از ايــــن آدمـــــــــــــو داغــــون نـــمـــيــکــنـــه


کـــه اطـــرافــيـــانـت بـهـت بـــگـن


اگـــه دوســت داشـت نـــمــيــرفـت ...


maryam
ساعت20:54---15 مهر 1393
سلام داداشی دلم خیلی برات تنگ شده ...خیلی موظب خودت باش...نبینم غمتو...

•●♥ɲɪʅơƒʌɾ♥●•٠
ساعت23:46---12 مهر 1393
من از دوری تو مثل شبای جاده می ترسم


من از هر کی که مثل من بهت دل داده می ترسم


یه جوری رفتی تو قلبم یه جوری گیر احساسم


که هیشکی و به غیر از تو به رسمیت نمی شناسم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 548
بازدید کل : 31776
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک